Gratis "Gratissaker"

Jag måste ha nåt slags rekord här på blogg.se
-Är min text transparent?

Har försökt ett antal ggr med att falskeligen locka läsare med div gratiserbjudanden.
Trots detta har snedstreck.blogg.se ännu inte fått sin  "kommentarfuktion" testad. Börjar tvivla på att denna blogg överhuvudtaget finns på internet. Har min dator kanske trillat utanför cyberspacens absoluta ände?
 
Are you there NEO? And do you also feel that something is terribly wrong?

En Winston Smith? Vem skriver jag till? DOWN WITH BIG BROTHER!!!

Ni lämnar ut för mycket om era privatliv bloggbröder och bloggsystrar! Det är obehagligt att ta del av detta!

//

p.s kom just på att jag kanske kan kommentera själv!!



 
  

Kommentarer
Postat av: snedstreck

Jag är här pilsnerbroder. Kanske skapas cyber-rundgång nu. Det är en risk som måste tas

//


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback