GRATIS KORV part II

Funkade inte så bra som jag hade hoppats, det där med "gratis korv". Har funderat på om inte rubriken "gratis porr" funkar bättre på internet. Men jag avstår än så länge, då jag ännu är tveksam att jag vill att DU ska hitta hit via den vägen. Dels p.g.a den du då är och dels p.g.a den jag då verkar vara. 
Har jag fortsatta svårigheter att nå er så har jag bestämt mig för att ompröva detta beslut längre fram.

Ang. mitt resonemang om gratis sprit, igår. Lagvidrigt. Gratis porr däremot är en av grundpelarna varpå hela vår framtida existens som art, vilar.
// 

Kommentarer
Postat av: jimi

Fan du ligger ju först i träfflistan på google under gratis korv!

Jag går fortfarande i tankar att återuppliva min blogg... faktum är att jag ska starta med att länka till din blogg... som ett steg i rätt riktning.

Eller ett snett steg i fel riktning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback